30 Aralık 2011 Cuma

MOLEKÜL MODELİ YAPALIM

1 yorum:

Halit Özoğul dedi ki...

Erbaa Fatih Sultan Mehmet İ.Ö. Okuluna merhaba.İnternetten ödevimi araştırırken sitenizde sizin yaptığınız çalışmanızı gördüm. Ben Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf öğrencisiyim. Üniversitede Fen Laboratuvarı Dersi'nden hocamız da bize " Molekül Modeli Yapalım " isimli Fen ve Teknoloji 6. Sınıf etkinliğini ödev olarak verdi.Bizim 6. sınıf ders kitabındaki etkinlik ya da ona benzer etkinlik yapmamız istendi.Ders kiatbında hangi etkinlik var Biz bu konuda ne yapabiliriz. Ben beyaz pinpon toplarını sulu boya ile boyamayı düşünüyorum.Yani aynı sizin yaptığınız gibi resimlerdeki gibi benzetmeye çalışacağım. Yani farklı renklere boyayarak,3-4-5 ya da 6 pinpon topunu bir elektrik teli ile bağlamayı düşünüyorum.Ya da uzun bir pipet bulabilirsem pipet kullanacağım. Sizin de fikrinizi almak uygun olur, bize yardımcı olur diye düşündüm. Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler. İyi günler... Halit Özoğul Mail: halitozogul48@gmail.com Mail:halit-48@windowslive.com