25 Eylül 2008 Perşembe

Boşaltım sistemi posteri


11 yorum:

Adsız dedi ki...

bence çok güzel olmuş başarınızın devamını dilerim

Adsız dedi ki...

sitenizi çoook beğendim ama çoçukumsu olmuş hocam ben sibel hocam sizden nefret ediyom. dicem yalan olur sizi bütün hocalardan daha çook sevyorum

dilara dedi ki...

çok şirin olmuş ... =)

Adsız dedi ki...

güzel olmuş saolun ödevim için çok yararlı oldu yapanın ellerine sağlık o yapan eller dert görmez inş.

Adsız dedi ki...

Teşekkür Edirim Aynısını yapmaya çalıştım Fakat olmadı ama yinede Teşekkürler

serdar dedi ki...

hepinize saolun ödevime cok yaradı

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ödevime çok yaradı

Adsız dedi ki...

Bence çok gzl olmş fakat görevleriide
yazılabilirdi

ali hazer dedi ki...

boşltım sistemi yazmışsınız ama yinede güzel işime yaradı..

Adsız dedi ki...

BENİM BİLDİĞİM BOŞALTIM ORDA BOSLTIM OLMUŞ DİKKAT BEYLERR

Adsız dedi ki...

lütfen daha ğüzel yapamya çalışın